Doe het dan niet zou ik zeggen.... of moet je stof wisseling zo nodig omhoog?
Tails| LOG |2013
Collapse
X
-
Originally posted by Tails View PostHet kan het carb cyclen effectiever maken en met een betere conditie zou ik ook sneller moeten herstellen tussen sets.
was van korte duur... ik vindt het ook gaan zak aan.
ik heb daarna mn rust pauzes tussen de sets verkort. dit is intensief, vooral tijdjens een cycle, maar je lichaam past zicht snel aan.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Originally posted by Nocerino View PostWaarom focussen op,droog worden? Plak er wat massa op zou ik zeggen. Gewoon doen als wat je altijd doet.
Originally posted by Teddek View Postheb het ook toegevoegd tijdens mijn cycle, maar omdat ik tegen een plateau aan liep.
was van korte duur... ik vindt het ook gaan zak aan.
ik heb daarna mn rust pauzes tussen de sets verkort. dit is intensief, vooral tijdjens een cycle, maar je lichaam past zicht snel aan.
Comment
-
Been there, done that. je moet leren wat kwa voedingen en kracht schema voor jou werkt en daarna zal je progressie als een speer gaan.
ik durf te stellen dat ik er een jaar over heb gedaan om leren wat voor mij werkt, uiteindelijk bleek het allemaal niet zo ingewikkeld en heb de afgelopen maanden meer progressie geboekt dan ooit te voren.focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.
Comment
-
Originally posted by Teddek View PostBeen there, done that. je moet leren wat kwa voedingen en kracht schema voor jou werkt en daarna zal je progressie als een speer gaan.
ik durf te stellen dat ik er een jaar over heb gedaan om leren wat voor mij werkt, uiteindelijk bleek het allemaal niet zo ingewikkeld en heb de afgelopen maanden meer progressie geboekt dan ooit te voren.
squat (zaten misschien wel meer reps in maar had nog spierpijn van de HIIT van gister met name in mijn kuiten )
3x90
2x95
2x95
2x95
bp (merkte echt dat ik minder kracht had terwijl ik met sl 5x5x60 deed)
3x5x55
deadlift (niks bij toe te voegen makkelijk)
8x80
8x80
8x80
En nog wat extra oefeningen gedaan uit verveling, nee ik heb me niet volledig aan het schema gehouden. Kwam dit stukje ook tegen.
Heb het dus ook wat aangepast gezien de trainingen gewoon veelste makkelijk gaan en ik niet het gevoel heb dat ik sterker word of er iets mee opschiet. Een kwartiertje trainen is niet waarvoor ik naar de gym ga, t liefsts knal ik gewoon totdat al m'n spieren gesloopt zijn door m'n workout.The last four weeks of the program can be modified. The idea is to peak for strength here; it is not necessary to follow the exact parameters of the peaking phase. Lifters I have talked to have informed me that the last four weeks can be quite awkward, and that an alternate form of peaking may be in order. But the conditioning phase (weeks 1-4) is where the strength is generated due to the incredible volume of training.
Comment
-
Hé Tails, ik lees dat je af en toe wat HIIT doet. Mag ik weten wat je precies doet?
Hoe vaak HIIT je?
Wat je doet: rennen, fietsen, etc...
Heb je een tool om je progressie te controleren? (GPS horloge, of een app op je smartphone).
Kun je een grafiekje laten zien? (zoals bijvoorbeeld post #81 uit mijn log)
HIIT kan aardig uitputtend werken.2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostHé Tails, ik lees dat je af en toe wat HIIT doet. Mag ik weten wat je precies doet?
Hoe vaak HIIT je?
Wat je doet: rennen, fietsen, etc...
Heb je een tool om je progressie te controleren? (GPS horloge, of een app op je smartphone).
Kun je een grafiekje laten zien? (zoals bijvoorbeeld post #81 uit mijn log)
HIIT kan aardig uitputtend werken.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostTails waarom in godsnaam cutten?cardio? Ik kan me je hele lichaam niet zo voor de geest haklen maar waarom al dat gecut hier, kweek nou gewoon massa zonder teveel vetr aan te komen..en ga over 20 kilo aan cutten denken.SUFFER THE PAIN OF DISCIPLINE OR SUFFER THE PAIN OF REGRET
Comment
-
Originally posted by quibus View PostTails waarom in godsnaam cutten?cardio? Ik kan me je hele lichaam niet zo voor de geest haklen maar waarom al dat gecut hier, kweek nou gewoon massa zonder teveel vetr aan te komen..en ga over 20 kilo aan cutten denken.
Het is geen zware cut met enorm lage kcal maar wel iets dat energie vergt en waarbij ik toch merk dat ik wat kracht verlies. Ben niet van plan hierna nog dit jaar en misschien ook zelfs volgend jaar aan een cut te beginnen.
Originally posted by jobr View PostIk help hem met een nieuw schema, het gaat allemaal goedkomen!
Vanavond trouwens in 18min35 3,8km gelopen om mensen die het interesseren toch een indicatie te geven van hoe belabberd mijn conditie eraan toe is.Last edited by Tails; 12-05-2013, 22:09.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
4 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: